audit, budget and finance Committee Report 7

Comité de la vÉrification, du budget et des finances  - rapport 7

 

 

To the council of the City of Ottawa

Au conseil de la Ville d’Ottawa

 

14 april 2010

le 14 avril 2010

 

 

The AUDIT, BUDGET AND FINANCE Committee met on 22 march 2010 and submits the items contained in this Report for the information and/or approval of Council at its next regular meeting.

 

Le Comité de la vérification, du budget et des finances s’est réuni le 22 mars 2010 et soumet les articles du présent rapport au Conseil pour approbation lors de sa prochaine réunion ordinaire.

 

 

Present / Présences :

 

Chair / Président :                               L.   O’Brien

Vice Chair / Vice-président :              J.    Harder

 

Members / Membres :                          A.  Cullen

                                                            D.  Deans

                                                            E.   El-Chantiry

                                                            P.   Feltmate

                                                            D.  Holmes

P.      Hume

R.  Jellett

D.  Thompson

 


Index

No./No

Item

Page

Article

 

 

 

 

1.

2011 BUDGET – CRITERIA TO DESCRIBE IMPACT ON SERVICE, POLICIES AND REQUESTS

 

1

BUDGET DE 2011 – CRITÈRES DE DESCRIPTION DES RÉPERCUSSIONS SUR LES SERVICES, LES POLITIQUES ET LES DEMANDES

 

 

 

 

2.

2011 BUDGET DEVELOPMENT PROCESS – PRIORITY TO PROJECTS AND SERVICES WILL REDUCE OVERALL OPERATING COSTS IN THE SHORT, MEDIUM, AND LONG TERM

7

PROCESSUS D’ÉLABORATION DU BUDGET DE 2011 – LA PRIORITÉ AUX PROJETS ET AUX SERVICES PERMETTRA DE RÉDUIRE LES COÛTS GLOBAUX DE FONCTIONNEMENT À COURT, MOYEN ET LONG TERME

 

 

 

 

3.

Multi-residential tax policy

13

politique fiscale sur les logements multiples